Primagaz streeft ernaar je zoveel mogelijk middelen aan te reiken, zodat je ons altijd kan bereiken:
Met MijnPrimagaz biedt Primagaz je een online platform dat volledig op je behoeften is gebouwd. Mits eenvoudige registratie kan je al je propaangas gerelateerde zaken online regelen. Van het bekijken van facturen en netto gasprijzen, het wijzigen van je persoonlijke gegevens, tot het plaatsen van een nieuwe bestelling. Op deze manier is Primagaz in staat je als klant altijd en overal te bedienen. Bijkomende informatie en registratie is mogelijk op het online klantenportaal MijnPrimagaz. Lees meer .
Ondanks het feit dat alle medewerkers van Primagaz hun uiterste best doen om alles feilloos te laten verlopen, kan het toch zijn dat je ontevreden bent over onze diensten. Primagaz ziet je klacht als een mogelijkheid om dingen te verbeteren. We stellen het daarom op prijs als je je klacht communiceert via het online klachtenformulier, via mail of telefonisch (013/61.82.00). De klantendienst van Primagaz streeft er steeds naar je binnen 24 uur te contacteren in verband met je klacht. Het kan zijn dat we op dat moment de beste oplossing nog niet hebben gevonden, maar we informeren je hier graag over. Lees meer .
Je kan de algemene voorwaarden van Primagaz hier raadplegen.